دانلود بازی نیلد – Naild دانلود بازی نیلد – Naild

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود بازی نیلد – Naild

 

توضیحات بازی: در سال ۲۰۰۹ عنوانی به نام Pure عرضه گشت و توانست در ذهن مردم جایی برای خود باز کند، سازنده ی این عنوان توانست با ایجاد فضایی گسترده دست بازیکن را در گیم پلی آن باز بگذارد. پس از این بازی چند IP جدید نیز همچون Fuel عرضه شدند ولی بازهم نتوانستند موفقیت عنوان Pure را تکرار کنند. درست در طی نمایشگاه E3 2009 بود که عنوان جدیدی به نام nail’d معرفی شد. در همان کنفرانس، سازنده ی بازی یعنی کمپانی Techland تریلر بسیار زیبایی را از بازی به نمایش گذاشت که همه ی حضار در آن کنفرانس را حیرت زده نمود.nail`d عنوانی است در سبک ریسینگ که سازنده ی آن کمپانی Techland و ناشرش نیز شرکت Deep Silver می باشد. nail’d از موتور اختصاصی شرکت Techland یعنی Chrome Engine 4 استفاده می کند، این موتور در Call of Juarez: Bound in Blood هم استفاده شده بود و کیفیت آن ثابت شده است. در nail’d باز هم محیط های بزرگ با Draw to Distance خیره کننده جلوه ای زیبا به گرافیک بخشیده و رنگ های به شدت زیبا و متنوع، آن را شاداب و تازه نشان می دهد. جلوه های گرافیکی فوق العاده ای در بازی استفاده شده و محیط های متنوع آن از جنگل، کوهستان و بیابان تا محیط های برفی همه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید..

 

» حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1

CPU : Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher

RAM : 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista

HDD : 4 GB free disk space

Graphics : 256 MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher

Sound Card : DirectX 9 Compatible

DirectX : Version 9.0c

 

 

» نام فارسی: نیلد

» نام انگلیسی: Naild

» ناشر: Deep Silver

» تاریخ انتشار: November 23, 2010

» سبک بازی: رالی

 

» حجم تقریبی : ۲٫۱ GB  

 پسورد:www.pocketgames.ir

دانلود قسمت 1: لینک مستقیم

دانلود قسمت 2: لینک مستقیم

دانلود قسمت 3: لینک مستقیم

 


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات