دانلود بازی بازی خانه ارواح The House دانلود بازی بازی خانه ارواح The House

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود بازی بازی خانه ارواح The House

The House عنوان بازی ترسناکی از شرکت مستقل Konsordo با داستانی بی عیب و نقش برای کامپیوتر می باشد که در سال 2005 به صورت رایگان ساخته و منتشر شده است. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شوند که از روی اجبار وارد یک خانه قدیمی و کهنه می شوید و برای پیدا کردن چندین آیتم، مجبور به گشت و گذار در داخل این خانه هستید. همه جا تاریک است و نوری دیده نمی شود.

 

مرد قلمی یا همان Slender Man و موجوداتی شبیه به آن در محیط های بازی The House کمین کرده اند تا جانتان را بگیرند. به همین زودی تسلیم نشوید و بر ترستان غلبه کنید تا در نهایت بتوانید از این خانه ترسناک نجات پیدا کنید. تنها چیزی که می توانید راه را به وسیله آن روشن کنید و در تاریکی حرکت کنید، فندک یا فانوس کم نوریست که فقط جلوی پایتان را نشان می دهد و به هیچ وجه نمی توانید محیط اطرافتان را به خوبی مشاهده کنید.

به همین دلیل، جنبه ترس بازی افزایش می یابد و سازندگان به راحتی توانسته اند یک عنوان فوق ترسناک را با استفاده از این ویژگی به وجود بیاورند. گاوصندوق هایی را که در بخش های مختلف The House مخفی شده اند، پیدا کنید و سلاح های ساده ای را برای دفاع از خودتان بردارید. تیرکمان و چکش از جمله این ابزار هاست که در مواقع ضروری به کمکتان می آیند و بدون چنین تجهیزاتی، عملا نمی توانید در برابر موجودات ترسناک دوام بیاورید و کشته خواهید شد. داستانی روان و عمیق برای بازی The House نوشته شده است و باید ساعت ها به عمقش فکر کنید تا بتوانید آن را به طور کامل درک کنید. همه اتفاقات و حوادث در بازی به سرعت و ناگهانی رخ می دهند و همین مورد باعث ترسناک تر شدن این عنوان ممی شود. ترس و وحشت در انتظارتان هستند!

حجم فایل : 289.45 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


 


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات