دانلود NightSky – بازی آسمان شب دانلود NightSky – بازی آسمان شب

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود NightSky – بازی آسمان شب

NightSky بازی پلتفرمر و دو بعدی در سبک معمایی و پازل مانندی از کمپانی Nicalis برای سیستم عامل ویندوز است که در سال 2011 بر روی Steam انتشار یافته است. هدایت توپ کوچک و سیاه رنگی در طول بازی بر عهده بازیکن می باشد و باید آن را به طور سالم در هر مرحله به مقصد برساند. برای این کار باید خلاقیت به خرج دهید و از آیتم های مختلفی کمک بگیرید تا موفقیت حاصل شود.

 

محیط بازی NightSky شباهت زیادی به عنوان معروف Limbo دارد ولی فقط از نظر گرافیکی و نورپردازی با آن مشابه است و از نظر گیم پلی تفاوت های زیادی دارند. در یک محیط مرموز و تاریک مشغول بازی خواهید شد و از موانع سیاره رنگی که زیرکانه به کار گرفته شده اند، باید بپرهیزید و نزدیکشان نشوید. در غیر این صورت توپ از بین می رود و مجبور به تجربه دوباره مرحله مورد نظر خواهید بود. در ابتدا با روند ساده ای روبرو هستید ولی به مرور زمان پیچیده تر می شود.

هر چند تعداد مراحل بازی به 11 عدد می رسد ولی برای اتمام هر قسمت نیاز به ساعت ها و حتی روز ها زمان دارید، چون بسیار پیچیده ساخته شده اند و هر کسی نمی تواند در اولین تجربه موفق شود. صداگذاری NightSky بر عهده موسیقی دانی به نام Chris Schlarb بوده و بسیار زیبا کار شده است و در نوع خود کم نظیر است. حالت معمایی که در سبک بازی مشاهده می شود، به همراه موسیقی متن های آرامی که در هر بخش مورد استفاده قرار گرفته شده است، واقعا جذاب به نظر می رسد و سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت محسوب می شود. هر چند کیفیت تصویر بازی NightSky در حد بالایی نبوده و قابل مقایسه با عناوین بزرگ و گرافیکی امروزی نیست ولی همین سادگی و روان بودن گیم پلی باعث کسب جایزه Independent Games Festival 2011 شده است.

حجم فایل : 124.46 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات