دانلود فیلم VAMPIRE ACADEMY 2014 دانلود فیلم VAMPIRE ACADEMY 2014

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود فیلم VAMPIRE ACADEMY 2014

خلاصه فیلم : رز هیت وی , یک دامپایر  Dhampir ( نیمه انسان , نیمه خون آشام ) است . دامپایرها نگهبانان موروی Moroi ( گروه خون آشام های بی خطر و خون آشام های کشنده ) هستند . وظیفه ی او حفاظت از موروی در برابر استریگوی Strigoi ( گروه تشنه به خون ها و خون آشام های فنا ناپذیر است ) .

 

مدرسه ی خون آشام ها روایتگر روایتگر افسانه ی رز هیت وی و لیزا دراگومیر , دو دختر هفده ساله است که مدرسه ی مخفی و شبانه روزی موروی و دامپایر ها را اداره می کنند .

 

رز ( که یک نگهبان سرکش و کار آموز است ) به همراه دوستش لیزا ( یک شاهزاده ی خون آشام ) هنگام فرار از مدرسه ی ولادامیرز دستگیر و بازگردانده می شوند . این در حالی است که آن ها معتقدند در آن مدرسه جانشان به شدت در خطر است . در مدرسه ی ولادامیرز لیزا می کوشد که مقام و موقعیت خود را احیا کند و رز در حال یادگیری از دوست خردمندش دیمیتری است تا بتواند به بهترین وجه از لیزا محافظت کند . این در حالی است که خطر گروه موروی را تهدید می کند و لیزا نیز در مدرسه به خطر می افتد . رز برای محافظت از لیزا در برابر سوء استفاده کنندگان درون مدرسه و گروه استریگوی که قصد دارند در خارج از مدرسه نژاد لیزا را نابود کنند , از جان مایه می گذارد …

 

=========================================================

   دانلود فیلم با لینک مستقیم

========================================================


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات