دانلود بازی جنگ ویتنام Elite Warriors Vietnam دانلود بازی جنگ ویتنام Elite Warriors Vietnam

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود بازی جنگ ویتنام Elite Warriors Vietnam

 

Elite Warriors Vietnam یک بازی هیجانی در سبک اکشن است که شرکت های Infogrames و Bold Games با همکاری هم، آن را برای PC منشر کرده اند. پایه و اساس این بازی در مورد جنگ های سخت و طاقت فرسایی است که چندین سال پیش در کشور Vietnam رخ داده اند و مهم ترین آن ها را در قالب چندین مرحله جذاب به تصویر می کشد. پس از آشنایی با بازی، ماموریت های متعددی با اهداف خاصی بر عهده تان گذاشته می شود که برای انجام آن ها به بهترین شکل ممکن، نیاز به داشتن سرعت عمل و تمرین دارید. تیراندازی با اسلحه در بازی Elite Warriors Vietnam حرف اول را می زند و برای این که بتوانید از خود و دوستانتان در مقابل دشمنان به خوبی دفاع کنید، باید این حرفه را به خوبی یاد بگیرید و از آن در تمامی مراحل و درگیری های بازی استفاده کنید.

اکثریت جنگ ها در منطقه آسیای شرقی انجام می پذیرد و برای افتخار آفرینی برای کشورتان باید از استراتژی های مناسبی کمک بگیرید تا هم در لشگرکشی ها با موفقیت عمل کنید و هم آسیب کم تری ببینید. بسیاری از ماموریت های موجود در بازی Elite Warriors Vietnam به صورت مخفیانه و غافل گیرانه انجام می شوند و در صورت آگاهی دشمن از حضورتان در منطقه، شکست سختی خواهید خورد. در کشور های عراق و افغانستان نیز مراحل مختلفی را خواهید داشت که آزاد کردن اسیر ها و زندانیان، تصرف اردوگاه های نظامی دشمن و نجات خلبان های سقوط کرده از جمله عملیات مهم این بازی محسوب می شوند. گرافیک بازی Elite Warriors Vietnam در سال 2005 مورد تحسین بسیاری از بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و به توجه به گیم پلی روان و جالبش، شبیه سازی بسیار خوبی از جنگ های ویتنام در خاک چندین کشور مجاور کرده است.

 

حجم فایل : 207.22 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

توجه :

برای نصب، ابتدا پوشه بازی را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل Setup را اجرا نمایید. پس از اتمام مراحل نصب، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصب کپی کنید.


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات