دانلود Slender The Arrival – بازی اسلندر من دانلود Slender The Arrival – بازی اسلندر من

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Slender The Arrival – بازی اسلندر من

Slender The Arrival جزو برترین بازی های ترسناک سال با محیطی سرد و تاریک برای کامپیوتر بوده که توسط Midnight City در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است. داستان از جایی آغاز می شود که برای سفری کوتاه به یکی از مناطق دوردست می روید. اما در حین راه، ماشینتان دچار صاحنه ای می شود و از حرکت می ایستد. حال باید با چراغ قوه ای که در دست دارید، راهتان را در تاریکی پیدا کنید

 

ما در این تاریکی مطلق بازی Slender The Arrival تنها نخواهید بود! بلکه مردم قلمی یا همان Slender Man نیز مراقبتان بوده و دنبال فرصتیست تا جانتان را بگیرد. باید نهایت سعیتان را بکنید تا با این شخصیت ترسناک و عجیب روبرو نشوید. در غیر این صورت، تنها چند ثانیه طول می کشد تا قربانی او شوید. پس از جستجوهای زیادی که در محیط می کنید، به خانه دوستتان خواهید رسید. اما این خانه هم خالی از سکنه بوده و هیچ موجود زنده ای در آن جا به غیر از اسلندر من مشاهده نمی شود!

همان طور که گفته شد، تنها وسیله ای که در اختیارتان قرار می گیرید، یک چراغ قوه کوچک بوده که شارژ آن نیز محدود می باشد. هیچ وسیله ای برای دفاع از خود در Slender The Arrival نخواهید داشت. به همین دلیل باید به محض مشاهده مرد قلمی، پا به فرار گذاشته و به سرعت از منطقه دور شوید. اسلندر من دارای سرعت عمل و هوش بسیار بالاییست. در صورت مواجه شدن با او به سختی می توانید راهی برای فرار پیدا کنید. پس باید از مسیر هایی حرکت کنید که احتمال می دهید او را نبینید. بازی Slender The Arrival به قدری ترسناک و هیجان انگیز بوده که توانسته نظر کاربران شبکه استیم را به خود جلب کند. امتیاز ۹/۱۰ نتیجه تلاش سازندگان در این شبکه می باشد. البته معروف ترین منتقد بازی های کامپیوتری یعنی Gamespot نیز به این بازی ترسناک، نمره عالی ۸/۱۰ را داده است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7

Processor: Dual core CPU @2GHz – Pentium D or better

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000, GeForce 8800, ATI 1950 or better

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space


 

 

 

حجم فایل : ۷۰۹.۱۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 


 

 

تصویری از محیط بازی


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات