دانلود Intel Chipset Device Software 10.0.27 – درایور چیپست اینتل دانلود Intel Chipset Device Software 10.0.27 – درایور چیپست اینتل

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Intel Chipset Device Software 10.0.27 – درایور چیپست اینتل

Intel Chipset Device Software 10.0.27 عنوان نرم افزاری است که از آن برای نصب درایور های شرکت معتبر و بزرگ اینتل ، در مادربورد های که از چیپست های این شرکت استفاده میکنند به کار میرود . اگر ساده تر بخواهیم توضیح دهیم باید بگوییم که در واقع اطلاعات لازم برای سیستم عامل های مختلف ، توسط برنامه ی  Intel Chipset Device Software به ویندوز شما اضافه می شوند و پردازش توسط چیپست های اینتل انجام میگیرد .

 

همچنین این نرم افزار کابردی وظیفه ی شناساندن شکافهای PCI و PCI Express و همچنین پورتهای USB ، SATA ، IDE و … را به مادربورد و در انتها به ویندوز دستگاه ایفا میکند . که با بروز رسانی این قطعات که توسط این نرم افزار انجام میگیرد ، سرعت پردازش دستگاه شما به مراتب افزایش خواهد یافت . نرم افزار بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا بوده و با حجم کمی که دارد ، میتواند نیاز بسیاری از کاربران محصولات intel را براورده نماید . پس اگر شما در لپ تاپ و یا رایانه ی دسکتاپ خود از وجود چیپست های شرکت اینتل بهره میبرید ، دانلود Intel Chipset Device Software – نرم افزار درایور چیپست اینتل را از دست ندهید .

 

================================================

 

 

 حجم : 5 مگابایت

 منبع : یاس دانلود

 رمز : www.yasdl.com

دانلود Intel Chipset Device Software

 

 

=================================================


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات