دانلود Foosball Street Edition – بازی فوتبال دستی دانلود Foosball Street Edition – بازی فوتبال دستی

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Foosball Street Edition – بازی فوتبال دستی

Foosball Street Edition از جمله بازی های منتشر شده توسط Yuisy در ژانر ورزشی و فوتبالی برای کامپیوتر بوده که از روی انیمیشنی با همین نام ساخته شده است. هدایت تیم پنج نفره ای را از کاراکتر های فانتزی در اختیار بگیرید و به مصاف تیم مقابل بروید. علاوه بر این که می توانید در زمین های مختلف به بازی فوتبال بپردازید، ورزش های مشابه آن نیز قابل اجرا هستند.

هر ورزشی که با توپ سر و کار دارد، در بازی Foosball Street Edition به چشم می خورد ولی تا حدودی قوانینشان دچار تغییراتی شده است. این عنوان به همراه بخش آزاد، دارای قسمت داستانی هم می باشد و با انتخاب شخصیت های مورد نظرتان می توانید به آن مراجعه کنید. داستانی کوتاه ولی جالب برای آن در نظر گرفته شده و در هر مرحله ای باید مسابقاتی را با موفقیت پشت سر بگذارید تا به مرحله و سطح بعدی راه پیدا کنید.

اگر از نظر تیمی به فوتبال دستی نگاه کنیم، در کل دارای ۹ تیم است ولی در ابتدای کار فقط ۲ تیم قابل انتخاب می باشند. زمین ها و مکان هایی که در Foosball Street Edition برای هر مسابقه وجود دارند، تنها روی چمن نیستند، بلکه از ساده ترین محیط ها برای طراحی یک زمین بازی استفاده شده تا شاهد تنوعی باشید. کسب مهارت در کنترل توپ در هر یک از Game Mode ها، دارای اهمیت بسیار بالاییست و اگر به این نکنه توجه نکنید، بدون شک شکست خواهید خورد و باید دوباره تلاش کنید. بخش چنده نفره بازی Foosball Street Edition هم در شبکه Steam قابل تجربه است و هم به صورت آفلاین و Local می توانید به طور هم زمان با چهار بازیکن به رقابت بپردازید. Jokgu, Futvoley, Pass To Ten, Score To Win و Bread & Cheese اسامی گیم ماد هایی هستند که در بازی فوتبال دستی قرار داده شده اند.

 


 

 

 

حجم فایل : ۵۵۰.۹۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


 

 

 


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات