google google

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

google

شرکت گوگل که دفاتر اصلي آن در شهر ماونتين ويو (Mountain View) ايالات کاليفرنياي آمريکا در ساحل جنوب ‌غربي خليج سان‌فرانسيسکو قرار دارد ، درصدد است تمام تشکيلات خود را به اين جزيره منتقل کرده و نام جزيره را به‌زودي به گوگلند (Googland) تغيير دهد . صفحه آغازين اين موتور جستجو نيز در آينده‌اي نزديک به google.go تغيير خواهد كرد . جزيره گگورو جاي بسيار دلپذيري براي زندگي است و گوگلي‌ها (افرادي که در گوگل کار مي‌کنند) از بسياري از مزاياي زندگي در چنين مکاني لذت خواهند برد . براي مثال ، جزيره‌نشينان گوگلي در اين جامعه خودمختار ماليات نخواهند پرداخت و با درآمد گوگل زندگي خواهند کرد . هر گوگلي مي‌بايد در دفتر کار خود يک آکواريوم و يک ماهي استوايي داشته باشد و حداقل 20 درصد وقت هر روز کاري خود را به ماهي‌گيري اختصاص دهد . پايه غذاها در گوگلند اغلب ماهي خواهد بود زيرا ماهي سرشار از فسفر و اسيدهاي امگا 3 است و هم براي سلامتي مغز و هم انجام فرآيندهاي بهتر مغزي اهميت دارد! گوگل به اين طريق مي‌خواهد در نبرد موتورهاي جستجوي مختلف از اين نقطه نظر هم برتر باشد . همچنين انجام رقص‌هاي استوايي محلي نيز در دستور کار گوگلي‌ها خواهد بود . دکتر اريک اشميت مدير اجرايي گوگل به‌زودي به‌عنوان "رئيس جمهور جمهوري گوگلند" نام خواهد گرفت . سرگي‌برين (Sergey Brin) و لري‌پيج (Larry Page) دو موسس گوگل نيز هر دو نخست‌وزير خواهند بود و بر امور تجارت خارجي و فناوري نظارت خواهند داشت .

 

يکي از منابع نزديک به اين موتور جستجو اخيرا خبر از جستجوي گوگل براي يافتن پنج جزيره ديگر به شکل‌هاي O، O، G، L و E در درياها و اقيانوس‌هاي ديگر داده است . هدف نهايي از اين کار ايجاد شبکه‌اي جهاني از مراکز داده‌هاست تا به‌کمک آن اين شرکت بتواند حاکميت خود را بر پنج قاره جهان نشان دهد . اريک‌فولزدي (Eric Foolsday) سخنگوي گوگل از تاييد يا تکذيب اين خبر خودداري کرده است .

 

ديويد بيگ‌فيش (David BigFish) نيز که مدتي است با شرکت گوگل همکاري مي‌کند ، به‌عنوان ناظر اين جزيره انتخاب شده است . وي مي‌گويد : «اين يک شغل رويايي است ، من در کاليفرنيا زندگي مي‌کردم و عاشق ماهي‌گيري بودم . ماهي تخصص من است . من ديوانه نيستم ، اين شغل را مي‌پذيرم! و احساس مي‌کنم خيلي خوش شانسم

 



http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات