دانلود Half-Life 1 GOTY – بازی نیمه جان دانلود Half-Life 1 GOTY – بازی نیمه جان

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Half-Life 1 GOTY – بازی نیمه جان

Half-Life 1 شاهکاری در سبک Action و شوتر اول شخص (FPS) برای کامپیوتر به حساب می آید و توسط شرکت Valve Corporation در سال ۱۹۹۸ میلادی انتشار یافته است. بعد از موفقیت های کم نظیری که این عنوان در عرض یک سال به دست آورد و منتقدان را شیفته خود کرد، نسخه Game of The Year Edition یا همان GOTY آن با کیفیت بهتری و مراحل بیشتر روانه بازار شد.

 

داستان بازی Half-Life 1 از جایی آغاز می شود که فیزیکدانی به نام Gordon Freeman تصمیم می گیرد تا از کره زمین در برابر مهاجمان بیگانه دفاع کند. این شخصیت دارای استعداد بسیار بالایی در تیراندازی بوده و آموزش های کماندویی نیز در طول چند سال دیده است. اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که بتوانید از توانایی هایش به بهترین شکل ممکن بهره ببرید، بدون شک می توانید زمین را نجات دهید و به قهرمانی بزرگ در دنیا تبدیل شوید.

با انتشار نسخه اول نیمه جان، تحولی بزرگ در صنعت بازی های اکشن به وجود آمد، به طوری که بسیاری از سازندگان توانستند از آن الگوبرداری کنند. شاید Half-Life 1 نسبت به عناوین پرخرج امروزی دارای گرافیک و کیفیت تصویر بسیار بالایی نباشد ولی از نظر گیم پلی به مراتب از اکثریت آن ها بالاتر است. پس از گذشت حدود ۱۷ سال از ساخت این اثر، هنوز هم بازیکنان در سرتاسر جهان مشغول به تجربه بخش آنلاین آن می باشند. هم چنین این موفقیت های پی در پی باعث ساخت نسخه دوم شد که قبلا بر روی سایت فری گیمز قرار گرفته است. بازی Half-Life 1 دارای دو بخش ماموریت های اصلی و فرعی بوده و برای رسیدن به مرحله بعدی باید ماموریت های اصلی را حتما با اقتدار به اتمام برسانید. اما تجربه قسمت های فرعی دارای امتیازی اضافه بوده و در داخل بخش داستانی قرار نگرفته است.پس  از قدرت های فرازمینی Gordon کمک بگیرید تا زمین را از این وضعیت بحرانی در بیاورید.


 

 

حجم فایل : ۲۷۶.۶۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

CD-KEY :

۲۳۳۵-۴۰۲۶۲-۸۳۳۴

 


 


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات