دانلود برنامه Sygic Navigation دانلود برنامه Sygic Navigation

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود برنامه Sygic Navigation

 

یکی از معایب گوشی های آندرویدی نداشتن نرم افزاری قدرتمند برای موقعیت یابی می باشد. البته این که می گوییم ضعیف، به این معنی است که نرم افزار کامل و بدون مشکلی برای موقعیت یابی در گوشی های آندروید وجود ندارد که بتوان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. اما Sygic Navigation علاوه بر این که بدون نیاز به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت کار می کند همچنین این نرم افزار آندروید نقشه های ایران را نیز در خود جای داده است که امکان مسیریابی را برای ایرانی ها نیز فراهم کرده است.

در این نرم افزار مکان های مختلف با زبان فارسی نشان داده می شود که این مورد معمولا در دیگر نرم افزارهای GPS که برای آندروید عرضه شده اند، مشاهده نمی شود. همچنین در این نرم افزار قابلیت مسیریابی هوشمند قرار دارد؛ به این صورت که اگر به اشتباه به یک مسیر وارد شوید، این نرم افزر سریع ترین مسیر برای رسیدن به مقصد اصلی را به شما معرفی خواهد کرد. همچنین این اپ آندروید علاوه بر قابلیت موقعیت یابی، می تواند مواردی دیگر نظیر قبله نما، زمان اوقات شرعی، اطلاع از وضعیت آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باید، اطلاع از خرابی جاده ها، اعلام مکان دوربین های کننترل سرعت،اطلاع از نزدیک ترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین  و… را برایتان فراهم آورد.

 

آموزش کپی و استفاده از دیتابیس نقشه های ایران: بعد از این که فایل apk را دانلود و نصب کردید، فایل دیتابیس را نیز دانلود کنید. سپس پوشه Sygic که از فایل فشرده خارج شده است را در مسیر روت مموری کارت گوشی تان کپی کنید.

 

دانلود با لینک مستقیمdownload now   حجم 23mb کمتر


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات