دانلود Amphora – بازی دنیای سایه ها دانلود Amphora – بازی دنیای سایه ها

دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Amphora – بازی دنیای سایه ها

Amphora یک بازی متفاوت در سبک Puzzle-Adventure برای سیستم عامل ویندوز به حساب می آید که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت Moondrop بر روی شبکه Steam عرضه شده است. داستان این عنوان در مورد دختریکیست که در دنیای قصه ها در حال جستجو برای یافتن چیز جدیدیست و به دنبال زندگی بهتری می گردد. سایه ها و رنگ ها، عناصر اصلی این بازی می باشند که به خوبی به کار برده شده اند.

 

با این کاراکتر پیچیده در بازی Amphora همراه شوید و به ماجراجویی های متعددی بپردازید و با مردم شهر های مختلف معاشرت کنید. اکثریت آن ها دچار مشکلاتی هستند که فقط به دست شما حل خواهند شد. پس نهایت تلاشتان را بکنید تا راه حل های مناسبی برای پازل های موجود در این دنیای خیالی پیدا کنید. داستان این بازی در قالب گیم پلی قدم به قدم روایت می شود و به هیچ وجه نمی توانید از همان ابتدا، پایان کار را حدس بزنید.

قوانین فیزیکی بدون استثنا در تمامی پازل ها نقشی را ایفا می کنند و باید با تفکر دقیق از این قانون ها به نفع خود استفاده کنید. ترکیب رنگ های خاصی که در Amphora به کار گرفته شده اند، واقعا بی نظیر هستند و در هیچ یک از بازی های امروزی، چنین چیزی دیده نمی شود. به همراه این رنگبندی و محیط ویژه، موسیقی های متن دل انگیزی هم پخش می شوند تا لذت بیشتری ببرید. برای حل معما های بزرگ باید از سرنخ های کوچک کمک بگیرید و مرحله به مرحله جلو بروید تا مشکل نهایی رفع شود. اگر با زبان انگلیسی به خوبی آشنایی داشته باشید، با داستان عمیق و پرمعنی بازی Amphora ارتباط برقرار خواهید کرد و به هیچ وجه اتفاقاتی که می افتد، فراموش نخواهید کرد. بازی دنیای سایه ها توانسته نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کرده و به یکی از برترین آثار Indie و مستقل تبدیل شود.


 

حجم فایل : ۳۱۲.۳۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم 

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

 


 


http://upir.ir/khordad94/guest/takfilm.gif

ارسال نظر برای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات